اس ام اس - جملات زیبا - جملات بزرگان - کتاب

sms - نکته - پند - حدیث - مثل - حکایت

اس ام اس - جملات زیبا - جملات بزرگان - کتاب

sms - نکته - پند - حدیث - مثل - حکایت

اس ام اس عاشقانه (2)

من نمیدانم عاقلم یا عاشق

حس من دلتنگیست…

حس یک مرغ مهاجر دارم که دلش هوای ماندن دارد …

وسرش هوای رفتن…

ودلش میمیرد گرازاین مرز خدا پرگیرد

-------------

عشق مثل آبه می تونی تو دستات قایمش کنی

ولی یه روز دستات باز می کنی می بینی همش چکیده

بی اینکه بفهمی دستت پر ازخاطرست

-------------

دل به رویای خوش خاطره ها می بندم
باز هم خاطر تو دست مرا می گیرد

-------------

تو اون شام مهتاب کنارم نشستی
عجب شاخه گل وار به پایم شکستی
قلم زد نگاهت به نقش آفرینی
که صورتگری را نبود این چنینی
پریزاد عشقو مه آسا کشیدی
خدا را به شور تماشا کشیدی
تو دونسته بودی، چه خوش باورم من
شکفتی و گفتی، از عشق پرپرم من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد