اس ام اس - جملات زیبا - جملات بزرگان - کتاب

sms - نکته - پند - حدیث - مثل - حکایت

اس ام اس - جملات زیبا - جملات بزرگان - کتاب

sms - نکته - پند - حدیث - مثل - حکایت

جملات زیبا

میشنوم صدای عشق را از لا به لای نوازش های پر مهر تو
میشنوی صدای محبتم را از سوی بوسه های پر از عشق من


----------


گرچه او مرهم نشد بر زخم های قلب من
روی زخم کهنه ام مُشتی نمک پاشید و رفت
گریه هایش را درون بقچه ای پیچیده بود
وقت رفتن با لبی خندان مرا بوسید و رفت


---------


کوچه پس کوچه این شهر تو را می بوید
عطر خوش بوی تنت ناب تر از مُشک و گلاب
بوسه ای از لب شیرین تو شد سهم دلم
این غزل جای من امشب شده بد مست و خراب


----------


همدم تنهایی شب های من ، اشک است و بس 

 مرهم زخم دل تنهای من ، اشک است و بس

 گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام 

 آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد